Door middel van een tijdsregistratiesysteem kun je eenvoudig en snel de productiviteit binnen jouw bedrijf meten. De aan-en afwezigheid van jouw personeel wordt neutraal vastgelegd, waardoor er geen discussie kan ontstaan over de gewerkte uren. Doordat alle uren precies worden bijgehouden is het mogelijk om kosten te besparen en een duidelijk overzicht te maken van personeelskosten. Tijdregistratie is een hulpmiddel van de loonadministratie, waarmee ook flexibele uren gemeten kunnen worden. Om het in- en uitklokken nog eenvoudig te maken kun je als werkgever gebruik maken van hulpmiddelen zoals sleutelhangers, RFID Cardsen naambordjes. Bekijk ons assortiment en bestel jouw accessoires voor tijdregistratie online bij Office Deals.Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij voorzien je graag van een gedegen advies, zodat je altijd het juiste product koopt!
Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.
Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.
Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.
+316 27 54 78 03
Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp
Dat je deze gebruiker wilt verwijderen?
Op onze website maken we gebruik van verschillende soorten cookies, waaronder functionele cookies die nodig zijn voor de basisfunctionaliteit van de website, zoals het onthouden van jouw voorkeuren en het inloggen op jouw account. We gebruiken ook analytische cookies om geanonimiseerde informatie te verzamelen over hoe bezoekers onze website gebruiken. Deze informatie helpt ons om de prestaties van onze website te meten en te verbeteren. Klik op weigeren als je alleen functionele cookies wilt accepteren. Klik op 'Ja' als je een betere winkelervaring wilt en we ons aanbod mogen aanpassen naar jouw voorkeuren.